2013. november 25., hétfő

Jótékonysági Adventi est a Bölcső Alapítvány javára

Az, hogy az Angyalkuckó tevékenysége mennyi emberhez elér már önmagában, egy darab süti eladása nélkül is megérte az egész eddigi munkánkat, hiszen a fő célunk az alapítvány  ismertebbé  tétele és népszerűsítése. Amikor Józan Flóra, a Pécsi Tudományegyetem jogi kara Hallgatói Önkormányzatának elnöke megkeresett, hogy az immár hagyománnyá vált adventi esten a Bölcsőnek szeretnének gyűjteni, nagyon meglepődtem és meg is hatódtam a kezdeményezésén. A jogi kar a szívemhez közel áll, hiszen alig 2 éve még én is odajártam, és annak is külön örülök, hogy az egyetemisták is bekapcsolódtak az Angyalkuckó tevékenységébe, hogy hozzájuk is eljut, vagy az estnek köszönhetően el fog jutni a Bölcső Alapítvány híre. Izgatottan várjuk, készülünk, miközben egyik szemünk nevet, a másik sír: hiszen ez azt jelenti, hogy újra sütnünk kell, és ami még fárasztóbb, csomagolnunk. Persze valójában ennek nagyon örülünk, hiszen minden fáradtságot megér a jó cél, amelyért létrejöttünk.

Szép, meghitt, hóeséses-forraltborozós estét kívánok mindenkinek!

Réka





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése